fbpx

ספרי האור וההדרכה

הספר "זוהר מהעולם שמעבר"

לא צריך לחזור ממוות קליני כדי לדעת שיש חיים לאחר המוות. בספר זה המסכם את מפגשי התקשור עם נשמות שבהם נוצר קצר של העברת המסרים מעולם הנשמות, נכתבו הרשמים והספורים המרתקים של המשתתפים. החוויה היא אותנטית, מרשימה ומשחררת. במהלך קריאת הספר תחושו את האהבה המגיעה אליכם מנשמה אוהבת, תחושו שחרור עצום והדרכה קדימה. הנכם מוזמנים לחוות ולהתרגש ולהצטרף אל החווים והיודעים שיש חיים אחרי… חיים של אור ושלווה. ולקבל תשובות לשאלות:

האם  סוף החיים, אינו סוף מוחלט וסופי, חידלון?

האמנם מעבר למקום אחר?  אם כן, לאן?

האם ניתן בכלל לדעת לאן?

ואם כן, האם ניתן ליצור קשר בין העולמות?

ואם כן, למה זה טוב בכלל?

על שאלות אלו ואחרות עונה הספר החדש של זוהר זהבה אביגדור, מדיום ומתקשרת עם נשמות מהעולם שמעבר.

זוהר,  פסיכותרפיסטית הוליסטית בעלת תואר במדעי הרוח. שהגיעה לעולם שמעבר ב"מקרה",  נעזרת בחבריה – הנשמות שאינן בגוף, כדי ללוות ולהדריך אנשים במסעם בחיים ולסייע לחולים סופניים ולמשפחות שכולות, למצוא מזור ונחמה לנפשם. בספרה החדש ניתן למצוא ספורים מרתקים ממפגשי התקשור במרכז לתקשור, וברחבי הארץ, תיעוד מרתק  על אנשים שחוו את כאב האובדן,  ומספרים  על הכוח שיקיריהם מהעולם שמעבר העבירו להם.

בספר חדש זה מתוארים התקשרויות עם נשמות מהעולם שמעבר, חלקן נשמות שנסיבות היפרדותן מהחיים,  חקוקות כטראומות בלתי נשכחות בזיכרוננו.

המסקנה החד משמעית העולה מספר חדש ומרתק זה, היא אחת:

יש חיים אחרי המוות!

הספר יישלח ישירות בדואר לביתכם.

הספרים: "זוהר מהעולם שמעבר"  85ש' ו "הספר ללימודי התקשור"  85ש' כעת במחיר מבצע, למי שרוכש את שני הספרים ב150ש במקום 170ש'.

צרו קשר
זוהר זהבה אביגדור
0546866343

ביקורות

"לא צריך לחזור ממוות קליני כדי להתוודע אל המימד הנשמתי של קיומנו. זהבה, ידידה ועמיתה שלי, עושה זאת איתכם בספר חדש זה, בשפה קולחת, מעניינת ומאתגרת. כמשתתף באירועים, בהם היא מעבירה את המסרים מעולם הנשמות, יכול אני להעיד מכלי ראשון, כי החוויה היא אותנטית, מרשימה ואמיתית. במהלך עבודתי מוצא אני כי קשר טוב ויעיל מעולם הנשמות יכול לתרום להבנת תהליכים, בלתי פתירים לכאורה, ולפשט אותם, עד לקבלת תוצאה מהממת ומפתיעה.

ספר חדש זה מומלץ לכל מי שמאמין, וגם מי שלא מאמין, אפשר  שיתחיל להאמין, כי התיאורים  מרגשים ומהנים."
ד"ר חיים אורון – מכון אורון לפסיכו-קיברנטיקה

"רבים מכירים את "העולם שמעבר", תוכניתו האמריקאית של המדיום ג"ון אדוארד, מדיום אמריקאי מפורסם, המקשר עם נשמות מתים. מסתבר, שממש מתחת לאף שלנו, מתקיימים מידי שבוע מפגשי תקשור דומים. לזהבה אביגדור, מחברת הספר החדש "בדרך האור והאהבה-לתקשר עם חברים", יש את היכולת לדבר עם נשמות מעולמות עליונים, ולהעביר מסרים, לאנשים שיושבים לצידה מקרוביהם שמתו. זהבה מתקשרת עם חברים מהעולם שמעבר: מדריכים,  ישויות רוחניות ובני משפחה שעברו מהעולם ומעוניינים להעביר מסרים.
מתוך המפגש שלי איתה קיבלתי מדודי,  שנפטר מזה שנים, מסר  שהכה בי בבת אחת: התחושה הזאת שאני לא מפחדת יותר מהעולם שמעבר. שהאנשים הללו, שהלכו לעולמם מהעולם הזה, עדיין ממשיכים ללוות אותנו, גם אם לא בגוף הפיסי שלהם. הם נמצאים איתנו כל הזמן. זה כל כך קשה לתפוס, אבל זה גם כל כך מנחם.
חגית גלר עיתון מעריב

"זהבה יקרה! אבי הלך לעולמו לפני כשלושים שנה והיו לי שאלות שלא שאלתיו בחייו. את עזרת לי למצוא התשובות אשר סגרו מעגל בינינו. אני מודה לך על תרומתך זו שהיא כה יקרה ללבי. תודה על הספר החדש הזה, המקרב בין שני העולמות ומכין אנשים למוות, שהוא המשך החיים ולא סיומם.
תבורכי."
יוסף יקותיאלי (עו"ד)  חיפה

ספר חדש זה ממצה, מרתק ולענין! בנושא גלגולים ותקשורים… קראתי ספרים רבים,  מקיפים ומעמיקים, אך את פשוט עשית את זה קצר, לענין ופשוט יותר,  והיה פשוט תענוג לקרוא. ותודה על ההקדשה האישית היא מאד נכנסה לי בנשמה ומרגישה את האהבה גם של החברים והמשפחה מלמעלה (שידעתי גם קודם ששומרים עלי…)
יעל דורון

" לאהוב – זה לשחרר את הנשמה של אלה שאנו אוהבים,
למקום טוב יותר, לתת להם ללכת "

מתוך הספר החדש

"הספר ללימודי התקשור"

פר זה הינו ספרה השני של זוהר זהבה אביגדור. זוהר הינה מנהלת ה “מרכז הישראלי לתקשור” ובתוכו בית הספר לתקשור בדרך האור והאהבה. בית הספר מאגד בתוכו את לימודי התקשור על כל רמותיו תחת קורת גג אחת. מטרת בית הספר היא להכשיר אנשים שיש בהם את היכולת הזו להכשירם לתקשר ברמה מקצועית על מנת לה להפיץ את אורם. ספרה הראשון: "בדרך האור והאהבה" פתח צוהר לעולם התקשור הנפלא. זוהר זהבה אביגדור, מדיום ומתקשרת בעלת תואר במדעי הרוח. במקצועה פסיכותרפיסטית הוליסטית מטפלת ומתקשרת מדריכה אתכם צעד אחד צעד לתוך סודות התקשור במיומנות ובמקצועיות.

ובנימה אישית שלה: "דעו יקרים, מטרת הדרך אינה רק ללמד אתכם כיצד לתקשר אלא לחשוף בפניכם אתכם ואת היכולת המדהימה שלכם לתקשר. מטרת הדרך אינה רק לחבר אתכם אל האור מלמעלה אלא גם אל האור הפנימי המקודש הנמצא בתוככם. פסעו צעד אחר צעד. עלו בסולם יעקב – סולם התקשור.

ובהדרכת רבינו, רבי אברהם אבולעפיה זצ"ל:

"דע אחי יישמרך האל שאני פותח לך שער הפרדס כדי להודיעך עניינים נפלאים וסודות נוראים ולהם יסודי סודות בפשט ובתוך מיוסדים בחידות ואולם המה מצד הקבלה מקובלים ומצד השכל מושכלים וכולם סודי ההוויות והנמצאות, ואמנם כי בהם דרכים להיכנס לידיעת עילת העילות וסבה לכל הסיבות. וקודם התחילי בעניינים האלה אני רוצה להדריך בדרך טובה כדי להורות לך את הדרך אשר תלך בה והערים אשר תבוא אליהן.“

הספר יישלח ישירות בדואר לביתכם.

צרו קשר
זוהר זהבה אביגדור
0546866343

Call Now Button