fbpx

התקשור הינו כלי המחבר אותנו המטפלים, ליידע הרוחני הכולל: מדריכים, נשמות, מלאכים ויישויות אור אחרות, על-מנת לסייע לנו לסייע למטופלינו.

התקשור הינו כלי טהור, שניתן לו לאדם בכלל, ולאדם המטפל בפרט, על מנת שיוכל לראות את מהותו, את מהות נשמתו, את מדריכיו ואת כל העולמות שמסביבו, במטרה לאפשר לו להיעזר ביידע הרב, המועבר אליו, כדי לטפל באנשים, לרםאם ולקדמם לייעוד שלהם ולמקום שבו נשמתם רוצה להיות.

בכל תחומי התמחותי כמטפלת, אני רואה איך היתרונות של היותי מתקשרת, באות לידי ביטוי, הן באבחונים מדוייקים יותר והן בטיפול האנרגטי העוצמתי במיוחד. ומכאן המקום והחשיבות שאני נותנת לתקשור ככלי אבחוני וטיפולי לכל דבר.

על המתקשר- מטפל

מתקשר- מטפל הינו אדם בעל יכולת להתחבר לעולם הרוחני לצורך קבלת מידע והכוונה בסוגיות יום יומיות בעולמנו הפיזי. עבודת המתקשר משלבת בתוכה עבודה מאומצת, פיזית, רגשית ורוחנית והינה עבודה קשה ושוחקת, בעיקר בשל המטען הרגשי והרוחני שהמתקשר בא איתם במגע.

לכן על המתקשר להיות אדם מקצועי, מיומן ומהימן, בעל ניסיון בעבודה עם אנרגיות ובעבודה טיפולית עם אנשים. אדם המתמחה ומנוסה במספר שיטות טיפול הוליסטיות ואנרגטיות שונות, (כמו רייקי, פסיכותרפיה, טכניקות בדימיון מודרך, הילינג ושיטות נוספות) המאפשרות לו להציע למטופל את דרך הטיפול הטובה ביותר עבורו.

להיות מתקשר זה אומר קודם לכל להיות באיזון עם עצמך. לבוא ממקום של אור ואהבה ולדאוג שיהיה לך טוב עם עצמך כדי שתוכל להעביר את האנרגיה בדרך הטובה ביותר.

ואת זה אנו משיגים במשמעת עצמית ותרגול אנרגטי יום יומי.

Call Now Button